Συνέντευξη στο περιοδικό «ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» του νέου επιθεωρητή πωλήσεων Αναστασίου Δ.

– Φθάσατε στην ανώτερη βαθμίδα του πλέον πετυχημένου δικτύου πωλήσεων της ελληνικής αγοράς; Πως νιώθετε στην κορυφή των πετυχημένων;

– Είναι νωρίς ακόμη για να αισθανθώ τη διαφορά Βλέποντας όμως τον «Γεννήτορα» Επιθεωρητή μου μπορώ να αντιληφθώ και να εκτιμήσω αρκετά πράγματα . Σε κάθε περίπτωση το να είσαι ένας από τους «15» της Εθνικής είναι τεράστια ευθύνη και σίγουρα ακόμη και στον πιο μετριοπαθή δημιουργεί αίσθημα υπερηφάνειας .
Από τη θέση του επιθεωρητή, οι επιδιώξεις μου θα είναι να προσπαθήσω στο μέτρο του δυνατού, να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερα πράγματα, σε προϊόντα και συνθήκες δουλειάς για το Agency System .
– Πόσα χρόνια έχετε ζήσει το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής; Πέστε μας μια ευχάριστη και μια δυσάρεστη στιγμή της πορείας σας. Θυμάστε τον 1ο σας πελάτη;

Εργάζομαι στην εταιρεία 21 χρόνια. Η συνεργασία μου ξεκίνησε τον Σεπτέμβρη του 1987 από το Γραφείο Τρικάλων.
Δεν μπορώ να ξεχωρίσω εύκολα μια μόνο ευχάριστη στιγμή για αυτό θα αναφέρω δύο! Με σημάδεψαν και πιστεύω έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην μετέπειτα πορεία μου. Το 1987 ήμουν 4 μήνες ασφαλιστής και πέτυχα το ετήσιο ταξίδι εσωτερικού της εταιρείας στη Ρόδο, με ταυτόχρονη βράβευση στην 1η δεκάδα της εταιρείας, σε ηλικία μόλις 19 ετών. Η δεύτερη ήταν το 1988, χρονιά ορόσημο στην καριέρα μου, «Τερμάτισα» 1ος Ασφαλιστικός Σύμβουλος πανελλαδικά. Ήταν ένα ξεκίνημα με 2 γεγονότα που ειδικά τώρα που με παροτρύνατε να θυμηθώ, μου ξανάδωσαν δύναμη .
Θα χαρακτηριζόμουν ίσως από κάποιος ρομαντικός αλλά στιγμές μεγάλης χαράς και συγκίνησης ήταν όλες οι Βραβεύσεις, που εγώ αλλά και αναρίθμητοι συνεργάτες μου, όλα αυτά τα χρόνια θεωρούσαμε και θεωρούμε τη βράβευση στο Συνέδριο, τη μεγάλη μας δικαίωση.
Δυσάρεστη στιγμή θα έλεγα ότι ήταν η απόφαση να χωρίσω με συνεργάτη Unit Manager πριν πολλά χρόνια για «ανόητους» λόγους. Με την ευκαιρία της δυσάρεστης υπενθύμισης αυτής, πρέπει να αναφέρω τη μάστιγα του συγκεκριμένου επαγγέλματος (προς αποφυγή), που όλοι ειδικά οι νέοι συνεργάτες οφείλουν να προσέχουν: Η διαχείριση υψηλών εισοδημάτων μπορεί για κάποιους να είναι καταστροφική. Πολλοί προικισμένοι και εργατικοί άνθρωποι καταφέρνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα να κερδίσουν πολύ σημαντικές αμοιβές. Το να μπορέσεις να διαχειριστείς την γρήγορη άνοδο είναι περίπου το ίδιο δύσκολο με το να την επιτύχεις. Αν μπορώ να συμβουλέψω, κάτι θα ήταν: Μην γίνετε ποτέ στην ζωή σας καλαμοκαβαλάρηδες!! Μην πάψετε πότε σε όποια βαθμίδα και αν βρίσκεστε, να είστε μετριοπαθείς, σεμνοί και πάντα να συμβουλεύεστε τον Manager σας. Ο Manager μας είναι «ο Δάσκαλός μας» στον επαγγελματικό στίβο.
Πιστέψτε με, ότι σήμερα στην βαθμίδα του Επιθεωρητή, η συνεργασία με τον γεννήτορα μου Επιθεωρητή κον Καραθάνο Βασίλη, όχι απλά δεν σταμάτησε άλλα έγινε ακόμα πιο ουσιαστική και δημιουργική.
Όποιος δεν θυμάται τον 1ον πελάτη δεν είναι πια στο επάγγελμα .
Ο πρώτος μου πελάτης κος Ε.Μ., έκανε συμβόλαιο με τη βοήθεια του manager μου στο Γραφείο. Στην πορεία έγινε εξαιρετικός φίλος, ένα σπουδαίο κέντρο επιρροής, ένας ασταμάτητος διαφημιστής μου και στο τέλος… κουμπάρος μου, αφού μερικά χρόνια μετά με πάντρεψε. Εγώ πάντα έκανα ότι καλύτερο επαγγελματικά μπορούσα και σήμερα νιώθω «ήσυχος», αφού έχει σε ηλικία 40 χρονών 5 Ασφ. Συμβόλαια!

 

– Πως βλέπετε το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς και ειδικότερα το μέλλον του εταιρικού δικτύου της Εθνικής;

Το μέλλον του επαγγέλματός μας είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο και θα αναφέρω μόνο ορισμένους λόγους:
Θα εμφανιστούν – αναπτυχθούν νέοι κίνδυνοι (π.χ. ασφάλιση περιβαλλοντικής μόλυνσης, ασφάλιση Διευθυνόντων Συμβούλων, κοκ).
Οι αλλαγές στο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης, είναι θέμα που συνεχώς θα μας απασχολεί όλους. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν θα χαρούμε με την οποιαδήποτε μείωση κεκτημένων τώρα ή στο μέλλον των εργαζομένων, βέβαιο όμως είναι ότι η ιδιωτική ασφάλιση, προβάλλει κάθε μέρα περισσότερο ως αναγκαία συμπληρωματική λύση, σε ένα σύστημα κοινωνικής ασφάλισης που στη χώρα μας ψάχνει με αγωνία λύσεις στα προβλήματα και αδιέξοδα που αντιμετωπίζει.
Η συνεχής προσπάθεια σύγκλισης της Ελληνικής οικονομίας με την Ευρωπαϊκή. Αυτό θα είναι μια συνεχής προσπάθεια της ασφαλιστικής αγοράς, ούτως ώστε το 2,4% του ΑΕΠ για ασφαλίσεις να φτάσει στο 8,5% της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Ελληνική ασφαλιστική αγορά βρίσκεται σε μια κρίσιμη αλλά ταυτόχρονα ενδιαφέρουσα φάση.
Τα τελευταία 3 χρόνια οι ασφαλιστικές, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ασφ. Εταιριών Ελλάδας είχαν πενιχρά αποτελέσματα. Η άποψή μου είναι ότι αυτό αντανακλά μια λανθασμένη τακτική της αγοράς την περίοδο των παχιών αγελάδων, της εποχής των υψηλών αποδόσεων και της πλειοδοσίας των νοσοκομειακών παροχών. Η ανάπτυξη στηρίχθηκε χωρίς σύνεση στην κατασπατάληση πόρων για γρήγορη αύξηση κάποιων μεγεθών.

Η Εθνική Ασφαλιστική και σ’ αυτό το σημείο βρίσκεται ένα βήμα μπροστά, διότι:
• συνειδητοποιήσαμε γρήγορα τυχόν λάθη που έγιναν ως τώρα
• όταν χρειάστηκαν συγχωνεύσεις στο παρελθόν, έγιναν
• έχουμε σταθερή και ουσιαστική πολιτική σε όλους τους κλάδους
• Υπάρχουν εργαλεία δουλειάς, όπως το πρόγραμμα τιμολόγησης 5 κλάδων και 3 προϊόντων Bankassurance
• Έχει ξεκάθαρο και αναπτυξιακό κανονισμό πωλήσεων
• Έχει εταιρική κουλτούρα

και ως πιο σημαντικό θα έλεγα

• ΑΚΟΥΕΙ αφουγκράζεται το Δίκτυο και τις ανάγκες.
Είμαι βέβαιος πως όλοι καταλαβαίνουμε ότι το τελευταίο από μόνο του είναι εξαιρετικά σημαντικό για έναν οργανισμό με τόσους εργαζόμενους – δίκτυα απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλη την Ελλάδα.
Το Εταιρικό Δίκτυο βρίσκεται ίσως στην καλύτερη φάση των τελευταίων 10 ετών:

• Έχουμε ή αποκτούμε όλοι με γρήγορο ρυθμό εξαιρετικούς χώρους εργασίας
• Καλή διάρθρωση, γεωγραφική και δυναμικού
• Καλή φιλοσοφία
•Καλά προϊόντα

και εξαιρετικά εργατική και δημιουργική Διοίκηση, άρα το μέλλον δεν θα μπορούσε να είναι παρά εξαιρετικό.
Είμαι βέβαιος ότι το Δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής μόλις ξεκίνησε να γράφει μια νέα ιστορία. Τα αποτελέσματα θα μας δικαιώσουν όλους.

Ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα στον χώρο είναι η χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση. Κατά το παρελθόν, το κύρος και η συνέπεια των Ασφ. Εταιριών έχουν τραυματιστεί. Αυτό συνέβη κατά βάση από τον κλάδο Αυτοκινήτων, ενός για χρόνια ζημιογόνου και προβληματικού κλάδου. Υπήρξαν αρκετές φορές (εύχομαι να μην υπάρξουν άλλες) αδυναμίας εκπλήρωσης των υποχρεώσεων κάποιων ασφαλιστικών Εταιριών, με αποτέλεσμα να οδηγηθούν σε πτώχευση, δυσφημίζοντας έτσι το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς.
Εμείς εδώ «παίζουμε» με ένα συγκριτικό πλεονέκτημα. Δεν είμαστε απλώς αξιόπιστοι, αλλά είμαστε το απόλυτο brand name αξιοπιστίας και συνέπειας.
Είμαστε η Εταιρία που ο πελάτης μπορεί να εμπιστευτεί και να είναι ήσυχος για πάντα, απολαμβάνοντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
Στο θέμα της ασφαλιστικής συνείδησης, επίσης θεωρώ ότι μπορούμε να κάνουμε σημαντικά πράγματα, συνεχίζοντας με την διαρκή αναβάθμιση (γνώσεων και δεξιοτήτων) του Ασφ. Συμβούλου, του ανθρώπου που βρίσκεται καθημερινά στην πρώτη γραμμή.
Η πολιτεία έκανε το πρώτο βήμα, μέσω της πιστοποίησης, η Εθνική κάνει τα επόμενα, μέσω της συνεχούς προσπάθειας να έρθει πιο κοντά στους 2.500 Ασφ. Συμβούλους και managers, είτε για προϊοντική πληροφόρηση είτε με περαιτέρω ανάπτυξη ικανοτήτων διαπραγμάτευσης.
Το μέλλον της Ασφ. Αγοράς μάλλον για το προσεχές διάστημα μπορούμε να το προβλέψουμε:

Σταδιακή περαιτέρω μείωση των Εταιριών σε συγχωνεύσεις και απορροφήσεις. Ενδεικτικά αναφέρω ότι τη δεκαετία του ΄70 οι Ασφ.Εταιρίες που δραστηριοποιούνταν στη χώρα μας ήταν 200, το 1996 ο αριθμός περιορίστηκε στις 139, το 2000 στις 110 και σύμφωνα με στοιχεία του 2007 τώρα είναι λιγότερες από 85.
Το bankassurance, θα αναπτυχθεί παίζοντας το ρόλο του ειδικά σε τυποποιημένα προϊόντα που απευθύνονται σε άλλη κατηγορία πελατών από τα παραδοσιακά δίκτυα πωλήσεων. Άλλωστε τα περιθώρια ανάπτυξης της Ελληνικής αγοράς είναι τέτοια που επιτρέπουν την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων με όλους τους τρόπους.
Το Agency System που εμείς υπηρετούμε τα τελευταία χρόνια, βρίσκεται σε μια τρομακτική ανάπτυξη στον Κλάδο Ζωής αλλά και στους Γενικούς Κλάδους – Τραπεζικά προϊόντα. Αυτό δείχνει την τρομερή δυναμική ανάπτυξης στο μέλλον με ταχύτητα και ευελιξία. Το Εταιρικό Δίκτυο πωλήσεων αν συνεχίζει να στηρίζεται από την Εταιρία, μπορεί να κάνει θαύματα σε όλους τους τομείς. Αυτό που θα δημιουργήσει προβλήματα είναι ο αποκλεισμός του Δικτύου μας από την πώληση προϊόντων που διατίθεται από την ΕΤΕ, η διαφορετική τιμολογιακή πολιτική στον Κλάδο Αυτοκινήτων, κοκ.
Εφόσον συνεχίσουμε να δημιουργούμε νέα προϊόντα που να καλύπτουν εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών με καλή και γρήγορη διαχείριση των απαιτήσεων, το Εταιρικό Δίκτυο μπορεί να πετάει ΣΥΝΕΧΩΣ και να βρίσκεται σε μόνιμη απογείωση!!
– Τι άλλο θα θέλατε να ζητήσετε από την εταιρία ώστε να υποβοηθηθεί το έργο σας και το έργο των συνεργατών σας;

Θα ήθελα να απαντήσω, αφού πρώτα εξάρω την συνεχή προσφορά της Εταιρίας μας σε όλους τους τομείς και αφού πω ότι πραγματικά είμαι ευτυχής που βρίσκομαι στην Εθνική Ασφαλιστική και χτίζω ζωή και καριέρα στη μεγαλύτερη και ασφαλέστερη Εταιρία της χώρας.
Αν και ανήκω στο χώρο των ελεύθερων επαγγελματιών, νιώθω μια επαγγελματική ασφάλεια αξιοζήλευτη.
Απ’ όσο γνωρίζω θέματα μηχανογραφικής υποστήριξης σε hardware και software, έχουν ήδη δρομολογηθεί, στοιχεία κατά τη γνώμη μου καθοριστικά για την περαιτέρω ανάπτυξή μας.
Άρα τι μένει; Μα φυσικά αρκετά πράγματα.
Θα ξεχώριζα ως θέματα άμεσης προτεραιότητας:

Το Ομαδικό (συνταξιοδοτικό) Ασφαλιστήριο όλων των συνεργατών.
Δημιουργία προγράμματος υποδοχής νέων συνεργατών.
Συνεχή εκπαίδευση των manager και των ασφαλιστών σε νέες τεχνικές πωλήσεων και εποπτείας .
Αναμόρφωση του προγράμματος παρουσίασης και πώλησης των Ασφαλίσεων Ζωής (Το πρόγραμμα που χρησιμοποιούμε σήμερα είναι τιμολόγησης και όχι πώλησης)
Αναβάθμιση του προσωπικού πελατολογίου και του pkManager.
Αναβάθμιση του ρόλου των Manager, ειδικά των Δ/ντών και Επιθεωρητών, με περαιτέρω αποσαφήνιση και διεύρυνση αρμοδιοτήτων.
Αναβάθμιση των κορυφαίων, δημιουργώντας ίσως ένα club Προέδρου ή κάτι παρόμοιο για τους:
1. 10-20 πρώτους διακεκριμένους και κορυφαίους ασφαλιστικούς συμβούλους Κλάδου Ζωής
2. 5-10 πρώτους Γεν. Κλάδων
3. 5-10 πρώτους στα Αυτοκίνητα
4. 5 πρώτους στην πώληση Τραπεζικών προϊόντων

ούτως ώστε με συνεδριάσεις να φέρνουν τον παλμό της αγοράς και θέματα προς επίλυση στην Διοίκηση.

Ειδικά στον κλάδο Ζωής, δημιουργία νέων προϊόντων και ενός εγχειριδίου που να εξηγεί με απλό τρόπο

1. Αναλήψεις – τι ασφαλίζουμε, τι όχι και με ποιες προϋποθέσεις.
2. Αποζημιώσεις- τι πληρώνουμε και πως.

έτσι ώστε εμείς και οι συνάδελφοι του κλάδου Ζωής να κερδίσουμε χρόνο (εργατοώρες), άρα να κάνουμε πιο παραγωγική τη μέρα μας.
Τα παραπάνω εγχειρίδιο θα ήταν χρήσιμο για όλους τους Κλάδους.

Πάντως σε κάθε περίπτωση, αν δεν μπορούν να βγουν όλα σε χαρτί, ας δημιουργηθεί μια υπηρεσία ανά Κλάδο, ή ομάδα Κλάδων που να απαντάει ΑΜΕΣΩΣ σε κάθε απορία του δικτύου, είτε μέσω e-mail ή μέσω sms.
Η παρούσα Διοίκηση έβαλε στα Γραφεία μας γρήγορες ADSL γραμμές και πρέπει να τις εκμεταλλευτούμε. Οι τηλεδιασκέψεις πρέπει να πάρουν σάρκα και οστά. Έτσι θα κερδίσουμε χρόνο και χρήματα, μειώνοντας τι μετακινήσεις μας, αλλά όχι την επικοινωνία μας.
Θα μπορούσαμε να πούμε πολλά γι’ αυτά που πρέπει ακόμη να γίνουν, αλλά νομίζω πως έχουμε το συστατικό της επιτυχίας, που είναι η διάθεση η δική μας αλλά και της Διοίκησης, να προχωρήσουμε μπροστά και αυτό θα γίνει.
– Ποια γραφεία θα ανήκουν στην νέα επιθεώρηση και ποιοι είναι οι άμεσοι και οι μακροπρόθεσμοι στόχοι σας;

Στη Επιθεώρηση ανήκουν οι Διευθύνσεις των κ.κ. Αναστασίου Γιώργου και Μαντζανά Παναγιώτη.
Τα Γραφεία μας είναι στα ΤΡΙΚΑΛΑ – ΛΑΡΙΣΑ – ΚΑΒΑΛΑ – ΞΑΝΘΗ, με έδρα τη ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.
Άμεσος στόχος είναι ο καλύτερος συντονισμός των Δ/νσεων, ούτως ώστε να γίνουν όσο πιο παραγωγικές γίνεται.
Αυτό θα επιτευχθεί με πολλές κινήσεις μας, άλλες άμεσες και άλλες έμμεσες.
1ος Στόχος: Οφείλουμε, για να είμαστε τα χρόνια που έρχονται πιο αποτελεσματικοί, να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις εξέλιξης ικανών ανθρώπων, ειδικά στην νευραλγική θέση του Συντονιστή Ομάδας (Unit Manager). Αυτό είναι στις άμεσες προτεραιότητες και των 3 Δ/νσεων, που στόχο έχουν να δημιουργήσουν τουλάχιστον από 1 Unit σε κάθε πόλη έως τις 31/12/08. Θα ήθελα στο σημείο αυτό να επισημάνω ένα γεγονός που αφορά όσους δραστηριοποιούμαστε πέραν των Αθηνών. Είναι εξαιρετικά δύσκολο και δαπανηρό να διευθύνεις Γραφείο Πωλήσεων από απόσταση 200 χιλιομέτρων. Φιλοσοφία της Επιθεώρησής μας είναι η συστηματική δημιουργία φιλόδοξων στελεχών υψηλού επιπέδου, που με συνεχείς συναντήσεις θα μεταλαμπαδεύσουν την ιδέα και το θεσμό της Ιδιωτικής Ασφάλισης σε όλους τους συναδέλφους μας πάνω σε υγιείς βάσεις.
2ος Στόχος: Θα είναι η προσπάθεια να δημιουργήσουμε έναν ελάχιστο σταθερό μέσο όρο παραγωγικότητας για όλους τους συναδέλφους μας που δεν μπορεί να είναι κάτω των 2 Σ/Β Ζωής μηνιαίως.
Υπάρχουν στιγμές που όλοι, λιγότερο ή περισσότερο μιλάμε για την εξυγίανση της αγοράς, άλλα δεν λέμε τι θα κάνουμε οι ίδιοι για να βοηθήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Αυτός είναι και ο λόγος που αναφέρομαι στα ελάχιστα αποτελέσματα ανά συνεργάτη. Δεν μπορούμε να «κρατάμε» συνεργάτες μηδενικής ή ελάχιστης απόδοσης (πάντα θα υπάρχουν εξαιρέσεις), διότι είναι επικίνδυνο για τα Γραφεία μας, την εταιρία αλλά και για την αγορά .
3ος Στόχος: Περαιτέρω ενίσχυση με όλες μας τις δυνάμεις και διαθέσιμα μέσα των Γενικών Κλάδων. Εδώ θα έλεγα πως ακούγεται παράξενο κάτι τέτοιο όταν το 2007 η επιθεώρηση μας έκανε 1.500.000 νέα παραγωγή εκ των οποίων οι 650.000 ήταν στους Γενικούς Κλάδους. Πίστη μου είναι πως κάθε Ασφαλιστικός Σύμβουλος πρέπει με συστηματική δουλειά, κάθε μέρα να παίρνει «1 υπογραφή-αίτηση » για οποιοδήποτε προϊόν Μόνο έτσι θα μπορέσει από τη μια να δημιουργήσει εισόδημα από πολλούς κλάδους και από την άλλη να έχει πιστούς, ικανοποιημένους και καλά ασφαλισμένους πελάτες.
4ος Στόχος : Η υγιής ανάπτυξη. Εδώ βρισκόμαστε σε ιδιαίτερο προβληματισμό με τους manager της επιθεώρησης. Υπάρχουν 2 θέματα, από τη μια η προσέλευση και από την άλλη η διατήρηση νέων συνεργατών. Πρέπει να αποφασίσουμε ποιο target group μας ενδιαφέρει και τι θα κάνουμε για να αυξήσουμε την διατήρηση των νέων συνεργατών .
5ος Στόχος : Όλοι οι συνάδελφοι σε όλες τις πόλεις να μιλάμε την ίδια «γλώσσα» και να έχουμε περίπου τις ίδιες γνώσεις σε θέματα Αναλήψεων Κινδύνων, αποζημιώσεων αλλά και τεχνικών πωλήσεων.
Τέλος πάντων, νομίζω το παράκανα με την καταγραφή των στόχων, αν και θα μπορούσα να αναφέρω αρκετούς ακόμη. Αυτά που πρέπει να μείνουν είναι: ΟΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ.

 

– Γεωγραφικά σε ποιες περιοχές θα κινηθεί η Επιθεώρηση;

Αναπτυσσόμαστε ήδη στην Θεσσαλία (Τρίκαλα –Λάρισα) στην Μακεδονία (Θεσσαλονίκη) και Θράκη ( Καβάλα – Ξάνθη).
Το τόξο ανάπτυξης είναι συγκεκριμένο και αφορά τις πιο πάνω Γεωγραφικές Περιοχές. Όσον αφορά το μέλλον δεν μπορώ να απαντήσω.
Σ’ αυτό το σημείο να μου επιτραπεί να αναφέρω πέραν των 2 Δ/ντων μου ( Αναστασίου Γιώργο και Μαντζανά Παναγιώτη) και τους άλλους manager της Επιθεώρησης, κους Τζαβέλλα Νεκτάριο – Κόλτσο Αθανάσιο και Τζήκα Ευάγγελο, οι οποίοι ο καθένας με τις Δυνάμεις του έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη παραγωγική εξέλιξη της επιθεώρησης και τους ευχαριστώ.
Ο άνθρωπος όμως κλειδί για άλλη μια φορά στην επαγγελματική μου ζωή ήταν ο Βασίλης Καραθάνος ο οποίος πίστεψε στις δυνατότητες μου και με ενίσχυσε με όλες του τις δυνάμεις ειδικά τους τελευταίους μήνες του χρόνου.
Χωρίς αυτόν ίσως δεν τα κατάφερνα.
Βασίλη σε ευχαριστώ πολύ!