Την 20η Ιουνίου 2008 ημέρα Παρασκευή στο μαγευτικό Βέρμιο στον Άγιο Νικόλαο Ναούσης , έγινε η ετήσια συνάντηση της συντονίστριας Επιθεώρησης Β. Καραθάνου και της Επιθεώρησης Δ. Αναστασίου.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους:
Ο Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων κ. Ταραβίρας και ο συντονιστής Δ/ντης Πωλήσεων λιανικής Πώλησης κ. Περικλής Δημητρόπουλος. Ακόμη παραβρέθηκαν ο Προϊστάμενος της Περιφερειακής Υπό/νσης Μακεδονίας – Θράκης κ. Ερμείδης Ιωάννης, ο Προϊστάμενος της Περιφερειακής Υπό/νσης Κεντρικής Ελλάδος κ. Βαρδούλης Δημήτριος, οι Προϊστάμενοι Υποκ/των κ. Κάρτζιος Δημήτριος Καστοριάς, κ. Σπινθηρόπουλος Δημ. Βέροιας, κ. Μαρδίρης Θεόδωρος Κατερίνης, κ. Καρατζούλης Σπύρος Τρικάλων, κα Γιαννουσά Μαρία Καρδίτσας, ο Προϊστάμενος Ανάληψης του Περιφερειακού τομέα Μακεδονίας – Θράκης κ. Στεφανίδης Γιώργος και ο κ. Τσολακίδης Σπύρος Προϊστάμενος του Περιφερειακού Τομέα Μακεδονίας Θράκης.
Οι 120 ασφαλιστικοί σύμβουλοι και οι 20 managers με την παρουσία τους έδωσαν το δικό τους παλμό στην δική τους εκδήλωση.
Την εκδήλωση άνοιξε ο συντονιστής Επιθεωρητής κ.Καραθάνος Βασίλης και στην ομιλία του αναφέρθηκε στα παραγωγικά αποτελέσματα του 2007, τα οποία χαρακτήρισε ιδιαίτερα καλά και τα οποία ήταν η αιτία, ώστε η Επιθεώρηση να καταλάβει το 2007 την 1η θέση στο στεγαστικά δάνεια, την 1η θέση στις πωλήσεις Τραπεζικών προϊόντων την3η θέση στις Γενικές ασφαλίσεις και την 5η θέση στην διατηρησιμότητα, δηλαδή στην ποιότητα του κλάδου ζωής.
Επίσης με αυτά τα αποτελέσματα , παρά πολλοί managers και ασφαλιστικοί σύμβουλοι κατέλαβαν περίοπτες θέσεις στην εταιρία.
Ιδιαιτέρως τόνισε πως η Επιθεώρηση αποτελούσε πάντα ένα εργαστήρι δημιουργίας στελεχών και αποκορύφωση αυτής της λειτουργίας ήταν η εξέλιξη του κ.Αναστασίου Δημήτρη σε Επιθεωρητή πωλήσεων.
Ευχαρίστησε ιδιαίτερα τους Δ/ντες Αναστασίου Γιώργιο και Μαντζανά Παναγιώτη και όλους τους άλλους managers και ασφαλιστικούς συμβούλους για τη συμβολή τους στην νέα Επιθεώρηση.
Ακόμη στην ομιλία του ο κ.Καραθάνος ανέφερε πως υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης σ΄όλους τους τομείς .
Αν παρατηρήσει κάποιος
1. Το μικρό κατά κεφαλή ασφάλιστρο στη χώρα μας σε σχέση με το μέσο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
2. Την μικρή ασφαλισιμότητα σ΄ όλους τους κλάδους.
3. Την ελάχιστη έως καθόλου αξιοποίηση των πελατών μας και σ’ άλλους κλάδους, τότε εύκολα συμπεραίνεται πως τα περιθώρια πράγματι είναι τεράστια.
Τέλος ο κ. Καραθάνος ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλλαν και συμβάλλουν στην πορεία της Επιθεώρησης και αυτοί είναι όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η εταιρία και η δυνατότητα που εκφράζει, οι διοικητικοί υπάλληλοι, τα Υποκαταστήματα με τις περιφερειακές, οι άμεσοι συνεργάτες του με πρώτον από όλους τον Επιθεωρητή κ. Αναστασίου Δημήτρη, τους Δ/ντες Παρπούλα Γιάννη, Αναστασίου Γιώργο, Δασκάλου Κων/νο και Μαντζανά Παναγιώτη αλλά κυρίως οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι, με τις γραμματείς και τους εισπράκτορες, οι οποίοι κατάφεραν να δημιουργήσουν αυτό το υπέροχο οικοδόμημα που είναι η συντονίστρια Επιθεώρηση.
Στη συνέχεια ο κ. Ερμείδης και ο κ.Βαρδούλης απεύθυναν έναν χαιρετισμό στους συμμετέχοντες της εκδήλωσης.
Επόμενος εισηγητής ήταν ο συντονιστής Δ/ντης κ. Δημητρόπουλος με τίτλο της ομιλίας του * Περί …..αυτοκινήτου*.
Με μία ενδιαφέρουσα και εντυπωσιακή πράγματι παρουσίαση ο Δημητρόπουλος αναφέρθηκε στα καθεστώτα που επικρατούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στις χώρες τους σε σχέση με την τιμολόγηση, την φορολογία, το επίπεδο οδικής ασφάλειας, το κόστος των αποζημιώσεων και την ασφαλιστική συνείδηση.
Επίσης ανέφερε το ρόλο της νέας εποπτικής αρχής Ε.Π.Ε.Ι.Α καθώς και το ρόλο του επικουρικού κεφαλαίου.
Στο τέλος ανέπτυξε με ιδιαίτερη επιχειρηματολογία τους λόγους που κάποιος πελάτης μπορεί να είναι πελάτης της Εθνικής Ασφαλιστικής.
Επόμενος εισηγητής ήταν ο κ. Ροδαφηνός Άγγελος Δ/ντης του Τμήματος Ψυχολογίας του « CITY COLLΕGE» με τίτλο της ομιλίας του « Μέθοδος ΡΟ για την διαχείριση των προβλημάτων».
Ο Α. Ροδαφηνός παρουσίασε τη Μέθοδο Ro ένα απλό μα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αντιμετώπισης προβλημάτων και διαχείρισης του στρες. Η μέθοδος Ro βασίζεται στο γνωστό ρητό των Ανώνυμων Αλκοολικών:
Θεέ μου, δώσε μου το κουράγιο να αλλάξω αυτά που μπορώ να αλλάξω, την καρτερικότητα να αποδεχτώ αυτά που δεν μπορώ να αλλάξω και τη σοφία να καταλάβω τη διαφορά. Οι « περισσότεροι», τόνισε ο Δρ Ροδαφηνός, «την πετάμε στο τρίτο σκέλος, καθώς προσπαθούμε να αλλάξουμε τα πράγματα τα οποία είτε δεν αλλάζουν είτε δεν αξίζουν τον χρόνο και την ενέργεια που ξοδεύουμε για τη λύση τους». Όμως η ποιότητα της ζωής μας εξαρτάται από την ικανότητα μας να επιλύουμε καθημερινά προβλήματα με αποτελεσματικότερο τρόπο. Η μέθοδος «Ro» (παρακαλώ να μη γίνει σύγχυση με τη *μέθοδο Ρωσίδα ετών 20 *του Λαζόπουλου), αφορά ένα απλοϊκό διάγραμμα επιλογών, το οποίο μας κατευθύνει αρχικά να ελεγξουμε την παράμετρο ελέγχου: εάν μπορούμε να κάνουμε άμεσα κάτι για το πρόβλημα ή όχι. Οι παράμετροι που πρέπει να διερευνήσουμε στη συνέχεια περιλαμβάνουν : εάν αξίζει τον χρόνο και την ενέργεια μας, το βαθμό προτεραιότητας σε σχέση με άλλα προβλήματα, τις πιθανές επιλογές , τα εμπόδια, ποιος μπορεί να βοηθήσει κ.λπ.
Μετά το διάλειμμα ο κ. Σιμιτζής Στράτος συγγραφέας και δημοσιογράφος , διαφοροποίησε εντελώς την κατάσταση δίνοντας μια διαφορετική νότα στην εκδήλωση. Με τίτλο « Αναπολώντας μια άλλη εποχή», μας ταξίδεψε όλους σε μια άλλη εποχή όπου κυριαρχούν τα στοιχεία ρομαντισμός και αγνότητα.
Μέσα λοιπόν από σειρά φωτογραφιών γνωρίσαμε μια άλλη Θεσσαλονίκη μιας άλλης εποχής και πραγματικά βλέποντας τις κάποιος και να μην τις έχει ζήσει εκείνες τις εποχές σίγουρα τον εντυπωσίασαν.
Το όμορφο διάλειμμα του κ. Σιμιτζή κράτησε πολύ λίγο γιατί ο επόμενος εισηγητής ο νέος Επιθεωρητής πωλήσεων ο κ. Αναστασίου Δημήτρης με τίτλο « Οι αλλαγές στις επιχειρήσεις, εμείς και το management του αύριο», μας προσγείωσε ξανά στην πραγματικότητα, αναπτύσοντας πράγματι με εντυπωσιακό τρόπο την παγκοσμιοποίηση στις μεταβολές που επήλθαν στις επιχειρήσεις και τελικά στο management πλέον που πρέπει να ακολουθείται.
Στην συνέχεια ο γνωστός σε όλους κ. Αγγελάκης Άκης συγγραφέας-εκδότης και σύμβουλος επιχειρήσεων με τίτλο «Δυναμικές πωλήσεις σε δύσκολους καιρούς», κατέδειξε περίτρανα πως πραγματικά μπορεί να υπάρχουν το ίδιο καλές πωλήσεις ακόμη και σε ανθρώπους με μειωμένη αγοραστική δυνατότητα.
Απευθυνόμενος ουσιαστικά σε ανθρώπους που έχουν ανάγκες και εφαρμόζουν όλες εκείνες τις πρακτικές και διαδικασίες που αποδεικνύουν πως η ασφάλειες είναι η μόνη λύση στα πρόβλήματα.
Τελευταίος εισηγητής δεν μπορούσε να είναι άλλος από τον συντονιστή Δ/ντη πωλήσεων κ. Ταραβίρα, όπου βάσει μιας τελευταίας έρευνας ανέλυσε την αγορά όλης της Βόρειας Ελλάδος και κυρίως ότι αφορά την Επιθεώρηση Καραθάνου σε κάθε νομό και πόλη χωριστά.
Σημαντικό εύρημα της έρευνας ήταν το γεγονός ότι οι πελάτες σε ποσοστό πάνω από 90% είναι ευχαριστημένοι από την Εθνική Ασφαλιστική και εξίσου από τον ασφαλιστικό σύμβουλο αλλά οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι συνήθως σταματούν στη μια και μόνο πώληση.
Απευθυνόμενος σ’ όλους ο κ. Ταραβίρας αναλύοντας συγκεκριμένα το χαρτοφυλάκιο της επιθεώρησης σε σχέση με την έρευνα κατέδειξε τα μεγάλα περιθώρια που υπάρχουν γενικώς , αλλά κυρίως στους συμμετέχοντες στην εκδήλωση.
Κλείνοντας επισήμανε πως πιστεύει σ’ όλους της Επιθεώρησης και είναι βέβαιος πως τα παραγωγικά αποτελέσματα θα είναι ακόμη καλύτερα.
Ακολούθησε γεύμα στον εξωτερικό χώρο του Hotel Vermion δίπλα στο ποτάμι σ’ ένα καταπράσινο περιβάλλον.